Welkom bij de Amnesty werkgroep Alphen aan den Rijn

W4R 2021

werkgroep 2018Burgemeester Spies bij de Write for Rights actie van 11 december 2021

In de werkgroepen van Amnesty International zitten mensen die zich willen inzetten voor een rechtvaardiger wereld voor iedereen. Zij doen dit omdat ze vinden dat alle mensen in de wereld dezelfde rechten hebben. Sommigen kunnen veel tijd steken in het werk voor Amnesty, anderen wat minder. Maar altijd zijn het mensen met een sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Nederland telt ruim 400 Amnesty groepen.

Onze werkgroep bestaat uit zeven vrijwilligers die in Alphen aan den Rijn het werk van Amnesty International onder de aandacht brengen. We doen dit door verspreid over het jaar verschillende activiteiten te organiseren.

Doe mee!
Wil je de Amnesty werkgroep Alphen aan den Rijn komen versterken? Je bent van harte welkom.
Je kunt contact opnemen met onze coördinator Veronica Steinbach via mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wil je eerst meer weten over het werk van Amnesty International, bijvoorbeeld over de missie van deze internationale organisatie, kijk dan op de website van Amnesty Nederland: www.amnesty.nl.